Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2013

Χρονόπουλος: «Ο Παναθηναϊκός πρωταγωνιστής παντού»

Ο νεοαποκτηθείς τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού, Πάνος Χρονόπουλος δεν έκρυψε τη χαρά του για τη μεταγραφή στον Σύλλογο που αγαπά, όπως δήλωσε και ο ίδιος. 

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είμαι στην οικογένεια του Παναθηναϊκού. Στην ομάδα που αγαπάω αφού είμαι Παναθηναϊκός. Η μεταγραφή μου ευτυχώς έκλεισε στο τέλος και θέλω να ευχαριστήσω την προηγούμενη ομάδα μου, το Φάληρο. Ο στόχος του Παναθηναϊκού είναι να κάνει ένα βήμα παραπάνω σε σχέση με πέρυσι. Δηλαδή να μπει στα πλέι οφ και να φτάσει στο φάιναλ φορ στο Κύπελλο.Αυτοί πιστεύω ότι είναι οι αρχικοί μας στόχοι. Από εκεί και πέρα θα δούμε μέσα στην χρονιά πως θα δουλέψουμε, πως θα πάνε οι προπονήσεις για να δούμε αν μπορούμε να πάμε παραπάνω. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να είναι πρωταγωνιστής παντού και αυτό πρέπει να κάνουμε. Ελπίζω να πάνε όλα καλά», είπε αρχικά ο άσος του Τριφυλλιού.

Τέλος, έστειλε μήνυμα και στον κόσμο του Παναθηναϊκού, λέγοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω διάφορα παιδιά που μου στέλνουν μηνύματα και βλέπω την στήριξη που υπάρχει από τον κόσμο του Παναθηναϊκός και πόσο διψάνε για ένα τίτλο στο πόλο. Τους οπαδούς μας τους θέλουμε παντού δίπλα μας. Είναι δεδομένο ότι ο κόσμος του Παναθηναϊκού θα μας δώσει το κίνητρο για το κάτι παραπάνω».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια σταθερή παντοτινή αξία σε όλες τις πισίνες! Υπεράνω όλων! Κάτι που δεν εξηγείται με λόγια, αλλά που μιλάει στην καρδιά μας. Είναι πίστη σε κάθε πάσα, αφοσίωση στην επίθεση, εμμονή σε κάθε "επαφή", χαρά σε κάθε γκόλ,αγωνία σε κάθε σούτ, πάθος σε κάθε άμυνα.
Πορευόμαστε μαζί της και δεν την αλλάζουμε ποτέ.
Είναι η Πανάθα μας!".

comments powered by Disqus